marți, 28 aprilie 2015

...și broderii

28 aprilie 2015

Luni. A început să înflorească saschiul. Îmi pare rău că nu am tăiat crengile mai lungi și ușor îngălbenite, poate pentru că au avut o iarnă mai grea...


Brodez de zor. Sper ca pînă la vară să termin goblenul cu Floarea soarelui. Mai am o broderie mică, un paysage cu Părălute desenat de mine și încă una cu o pisică neagră pe care am luat-o de pe internet. Este creația unei franțuzoaice, Liselotte...și se chiamă „Les chats amoureux” L histoire:
Au départ, j'étais partie dans l'idée de préparer une grille pour la Saint Valentin...  Et puis un chat est passé par là... suivit de sa compagne et voilà le résultat...”

 la grille:

Un comentariu:

  1. În zona noastră, plantei ăsteia i se zice vinca.
    Am luat şi eu odată un firicel, iar acum am o tufă destul de mare, pe care o iubesc. :)

    RăspundețiȘtergere