marți, 19 mai 2015

Comunicare cu facebook

19 mai 2015


Marți. Mai nou, după ce mă uit la noutăți pe facebook, chiar nu mai am nimic de adăugat: imaginea învinge, ce mai!?
Copiii par bine, toți trei, Liviuț are cele mai puține fotografii, dar acolo unde am întrebări, pot să dau un telefon.
Ieri am dat lovitura, nici nu mă așteptam, Liviu a tăiat iarba de pe alee. Toată. Pînă acuma făceam singură treaba aceasta. Îmi propuneam să cosesc pe bucățele dar după ce începeam nu mă mai opream și pînă la urmă, mă oboseam foarte tare. Lui îi place iarba. Păpădiile sînt încîntătoatre,
dar aleea era într-o cumplită dezordine. Cînd a tăiat-o mi-a spus că nu vrea să scurteze prea mult, chiar dacă săptămîna viitoare trebuie să repete operațiunea. Să vedem!!!
























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu