vineri, 12 iunie 2015

La vecina-n bătătură...

13 iunie 2015

Sîmbătă. În aceste zile m-am străduit tare mult să-mi amintesc un cîntec din copilărie, ca să i-l spun Elisei. Nu reușeam deloc, dar deloc! Iată că, povestind despre trandafiri și postînd o fotografie cu grădina Auricăi, grădină care se găsește chiar la fereasta mea și e tare îngrijită, mi-au venit în minte versurile buclucașe:

La vecina-n bătătură

Mare sfat și mare gură,
Vaca-și învăța vițelu'
Cum să toace pătrunjelul. (bis)

Refren: Mu, mu, mu și mu, mu, mu,

             Ieri știai și astăzi nu. (bis)  
             
Celelalte strofe mi le amintesc bine deși nu mai știu în ce ordine...

Le voi scrie data viitoare dacă voi avea chef și dacă voi avea ceva fotografii concludente...Plec la culcare, poate o să adorm. E ora 1:31.

................................................................................................................................................................

28 august 2015. Vineri. 

continuare:

Lîngă cocină găina
Cerne cîrcîind făina,
Se ruga frumos cocoșul 
Ca să-i umplă și lui coșu'. (bis)

Cot-cot-cot și cot-co-da
N-are mama că ți-ar da. (bis)

Curca și cu bibilica
Duc mălai cu lopățica,
Iar curcanul după ele
Tot înșiră la mărgele. (bis)

Glu, glu, glu și glu, glu, glu
Una da și una nu... (bis) ( Aici nu mai știu dacă este așa sau altfel...)

Lîngă marginea băltocii
Gîsca-și pieptăna bobocii,
Iar gîscanul pe cît poate
Îi învață ca să-noate. (bis)

Ga, ga, ga și ga, ga, ga
M-aș certa cu cineva. (bis)

Guița fălos purcelu'
Că și-a pus în nas inelu'
Orătăniile-n grabă
Sar la dînsul și-l întreabă:(bis)

Ghițu, Ghițu, Ghițulaș
Cînd ne ducem la oraș? (bis)

Seara ne culcăm cu acest cîntecel. L-am scris în întregime în caz că Elisa va avea nevoie să și-l amintească...Mi-a spus în seara asta înainte să meargă la culcare: „Spune-le să-mi cînte cîntecul...”

  


  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu